اجاره ماشین

ساخت وبلاگ

ماسک سه لایه پرستاری

ماسک سه لایه کشدار یکی از پر مصرف ترین محصولات پزشکی می باشد. این ماسک ها بیشترین استفاده را در میان ماسک های موجود دارند و برای جلوگیری از ابتلا به کرونا بسیار مناسب می باشند لذا استفاده از آن بسیار توصیه می شود. این محصول در بسته های 50 عددی تولید و عرضه می گردد. فروشگاه آنلاین آریاطب انواع مختلفی از این کالا را دراختیار شما عزیزان قرار داده است.

ماسک سه لایه کشی چیست ؟

ماسک سه لایه یا ماسک پزشکی صورت ، یک ماسک یکبار مصرف برای محافظت فرد در مقابل محیط است که بر روی بینی و دهان قرار می گیرد. یک ماسک صورت معمولی به طور معمول دارای یک ، دو و یا سه لایه پارچه ای تخت یا پلاستیکی است که بوسیله یک کش نرم به دور گوش حلقه می شود که گاهی اوقات به آنها ماسک سه لایه کشدار نیز گفته می شود. جنس ماسک های سه لایه معمولاً از کاغذ یا پارچه پنبه ای است.

فیس ماسک ها معمولاً برای اهداف مختلفی در دسترس هستند. به عنوان مثال از ماسک های سه لایه برای رعایت بهداشت در هنگام پخت غذا استفاده می گردد که معمولاً با عنوان ماسک های کاغذی نیز نامگذاری می گردند. ماسک های کاغذی به دلیل سطح حفاظت پایین برای اهداف پزشکی مانند جلوگیری از بیماری های عفونی استفاده نمی گردند.

در مورد ماسک های سه لایه بیشتر بدانید:

ماسک های سه لایه با ضخامت های متفاوت و با قابلیت های مختلف و در عین حال به منظور تنفس راحت تر حین انجام فعالیت کاری یا روزانه طراحی و تولید می شوند. این ماسک های سه لایه جهت جلوگیری از نفوذ ذرات معلق موجود در هوا از قبیل میکروب ها (ویروس ها و باکتری ها) به داخل دهان یا بینی مورد استفاده قرار می گیرند. فیس ماسک ها یا ماسک های سه لایه معمولاً از افرادی که در معرض مواجه با بزاق و یا ترشحات تنفسی دیگران هستند، کمک می نماید. در حالی که ماسک های سه لایه می توانند در برابر ذرات بزرگ معلق در هوا کارا و موثر باشند اما در برابر ذرات بسیار ریز که ممکن است از طریق سرفه ، یا عطسه انتقال میابد هیچگونه بازدهی ندارند. ماسک های سه لایه یا فیس ماسک ها یکبار مصرف بوده و در صورت آسیب تنفس کردن از طریق این ماسک ها دشوار خواهد بود.

تشخیص اصل بودن ماسک های جراحی

 ماسک های جراحی به صورت سه لایه هستند. این ماده سه تایی از یک ماده ذوب شده بین پارچه غیر بافته ساخته شده است. ماده مذاب مانند صافی عمل می کند از ورود و خروج میکروب ها جلوگیری می کند.

 ماسک های جراحی دارای پوستی یا چین خوردگی هستند. این چین خوردگی سبب می شود تا با ماسک از بینی تا چانه را بپوشاند. در بیشتر ماسک ها دو نخ یا کش به ماسک وصل شده که می توان آن را در پشت گوش قرار داد و ماسک را روی صورت ثابت کرد.

 در برخی از آنها چهار تسمه نبافته وجود دارد که پشت سر گره می خورد و در برخی دیگر یک نوار الاستیک در پشت سر محکم می شود.

برای تشخیص ماسک اصل از تقلبی دو راه وجود دارد:

 اطراف ماسک را بشکافید و سه لایه آن را جدا کنید . لایه وسطی ماسک را با فندک آتش بزنید . در ماسک اصل نباید این لایه آتش گرفته و کاملا بسوزد.

 در روش دیگری برای تشخیص ماسک اصل از تقلبی شمع روشنی را مقابل دهان خود در حالی که ماسک زده اید ، بگیرید و به آن فوت کنید . فوت شما نباید سبب خاموش شدن شمع شود.

ویژگی‌های ماسک سه لایه کشی:

 فیلتراسیون هوا

 ضد حساسیت

 یکبار مصرف

 از جنس پارچه پنبه‌ای یا تخته

 قابلیت استفاده در مراکز بهداشتی و درمانی

 طراحی کاربردی و آسان

اجاره ماشین...
ما را در سایت اجاره ماشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهرا car111 بازدید : 171 تاريخ : دوشنبه 31 شهريور 1399 ساعت: 23:02

سمپاشی حرفه ای چیست

حشرات و کرم های ریز هیچ جایی در داخل و خارج منزل شما ندارند. مگس ها و سوسک ها ناقل بیماری بوده ، پشه ها و کنه ها از خون انسان تغذیه می کنند و شته ها ، مورچه ها و کرم ها چمن ها و گیاهان را خراب می کنند. سمپاشی حرفه ای و به موقع به عنوان اولین خط دفاعی در اطراف خانه شما ، مانع ورود انواع آفت ها به داخل منزل شما می شود سمپاشی حرفه ای چیست

حشرات و کرم های ریز هیچ جایی در داخل و خارج منزل شما ندارند. مگس ها و سوسک ها ناقل بیماری بوده ، پشه ها و کنه ها از خون انسان تغذیه می کنند و شته ها ، مورچه ها و کرم ها چمن ها و گیاهان را خراب می کنند. سمپاشی حرفه ای و به موقع به عنوان اولین خط دفاعی در اطراف خانه شما ، مانع ورود انواع آفت ها به داخل منزل شما می شود. سمپاشی یک مانعی در سطوح خارجی خانه ایجاد می کند. سمپاشی به استفاده از موادی گفته می‌ شود که با اعمال بر روی پوست بدن ، لباس یا سایر سطوح موجب فراری دادن حشرات ( یا به‌ طور کلی بندپایان ) می‌ شوند. این روش‌ ها با فراری دادن پشه ، مگس ، کک و کنه به‌ طور مستقیم باعث کنترل بیماری‌ هایی که این حشرات ناقلشان هستند می‌ گردد.

 

سمپاشی.comاکنون می دانیم سمپاشی چیست  . زمان بندی در سمپاشی حرفه ای بسیار حیاتی است. قبل از شروع تجمع تعداد زیادی از حشرات ، عملیات سمپاشی را در محل زندگی و یا کار خود انجام دهید. با تغییر دما و ساعت در طول روز ، حشرات نیز تغییر مکان می دهند. حشره کش های مورد استفاده برای سمپاشی های محیطی به دو شکل مایع یا جامد ( گرانول = دانه های ریز ) هستند. اگرچه نوع مایع آن ها انعطاف پذیری بیشتری برای سطوح عمودی و سخت دارند ، انتخاب مواد مناسب سم پاشی بستگی به نظریه کارشناسان ما دارد.

منبع اصلی مشکلات داخل خانه معملا از بیرون خانه نشات می گیرد. مورچه ها ، سوسک حمام و سایر آفات در داخل خانه به دنبال آب ، غذا و محیط بهتری هستند. نکات کلیدی در مورد رعایت ایمنی در حین سمپاشی چیست:

  • از آنجایی که میزان قرارگیری کودکان در معرض سم ها زیاد است ، بیشتر در معرض خطر عوارض جانبی دفع کننده ها قرار می گیرند.
  • سم ها را دور از دسترس کودکان قرار دهید!
  • اجازه ندهید کسی سم ها را به خود اعمال کند.
  • در حین سمپاشی های حرفه ای منزل و یا محیط کارتان سعی کنید لباس های آستین بلند ، دستکش و جوراب بپوشید.

سمپاشی با سم های مایع :

اسپری های آماده سمپاشی به لوله هایی وصل شده و تا غلظت مشخصی ترکیب می شوند. البته متخصصان سم پاشی آن ها را رقیق کرده و با اسپری های دستی با فشار قابل کنترل بر روی سطوح مورد نظر اعمال می کنند. به منظور جلوگیری از ترکیب بیش از حد نیاز حشره کش ها ، ابتدا مقدار اندکی مخلوط کرده تا متوجه شوید تا چه حد پیش خواهد رفت. هنگام سمپاشی منازل در نظر داشته باشید که آن ها تمایل زیادی برای ورود به داخل منزل شما را دارند. غذا ، آب و گرما چیزهایی هستند که بسیاری از حشرات می خواهند.

 

روش های کنترل آفت زیادی وجود دارد ، اما به طور کلی می توان آن ها را به شش دسته تقسیم کرد : بهداشتی ، بیولوژیکی ، شیمیایی ، فیزیکی ، بخاری ، مه آلودگی و عملیات حرارتی. هر روش می تواند بسته به مقیاس آلودگی و همچنین به نوع آفت ، آلودگی آفات را به درجات مختلفی رفع کند. موثرترین و پرکاربردترین نوع کنترل آفات استفاده از سموم دفع آفات شیمیایی است. سموم مختلفی برای دفع آفت ها وجود دارد و صرف نظر از نوع سم مورد نظر ، مطالعه و پیروی از دستورالعمل های ذکر شده بر روی برچسب محصولات بسیار حائز اهمیت است زیرا به دلیل سمی بودن آن ها سلامتی شما در خطر خواهد بود!همانطور که از نام آن ها پیداست ، حشره کش ها محصولات شیمیایی هستند که برای از بین بردن حشرات مانند مورچه ها ، سوسک ها ، مگس ها و کک ها طراحی شده اند. بیشتر حشره کش های موجود به دو صورت مایع و جامد هستند :

1.   حشره کش های جامد برای مقابله با آفت هایی همچون مورچه و سایر آفت هایی که دسترسی به آشیانه آن ها سخت بوده و یا به طور خیلی جدی به دنبال غذا هستند ، مناسب است. آن ها گرانول ها را به جای غذا اشتباه می گیرند و سم داخل آن ها به سرعت عمل کرده ، بنابراین بیشتر حشرات اندکی پس از مصرف آن می میرند.

2.   سم های مایع ( اسپری ها ) برای آفت هایی که پرواز می کنند ( همچون مگس و پشه ) و یا نیش می زنند ( همچون کک ) ، بسیار مناسب هستند. بیشتر حشرات ظرف چند دقیقه پس از تماس با اسپری حشره کش می میرند ، اما برخی از اشکالات سرسخت ممکن است باعث شود که شما مجبور شوید چندین بار دیگر محل را اسپری کنید.

مزایای سمپاشی چیست ؟

 

  • سموم دفع آفات نسبتا ارزان هستند
  • روش های شیمیایی اغلب قابل اطمینان تر هستند
  • استفاده از محصولات کنترل آفات شیمیایی آسان است
  • آنها سریعا عمل می کنند

اکنون می دانیم سمپاشی چیست . صرف نظر از اینکه کدام روش را برای مقابله با آفات رایج انتخاب می کنید ، دستورالعمل های زیر را برای استفاده ایمن از سموم دفع آفات به یاد داشته باشید :

  • دستورالعمل نوشته شده بر روی بسته بندی را همیشه مطالعه کنید.
  • سموم دفع آفات مناسبی را برای کار خود انتخاب کنید.
  • فقط سموم دفع آفات را در مناطق آسیب دیده از آفات اعمال کنید.
  • فقط به اندازه نیاز از سموم دفع آفات استفاده کنید.
  • عملیات سمپاشی در صورت عدم وجود باد باید صورت گیرد.
  • مطمئن شوید که در هنگام پاشیدن سموم دفع آفات ، هیچ کس و حیوان دیگری در نزدیکی حضور نداشته باشند.
  • پس از اتمام سمپاشی تمامی درب و پنجره ها را باز کنید تا هوای تازه وارد منزل شما شود و از هرگونه بوی نامطبوع مواد شیمیایی طولانی مدت خلاص شوید.
  • اجازه ندهید سایر افراد یا حیوانات به همان اندازه که در دستورالعمل بیان شده است وارد منطقه سمپاشی شده شوند.

اقداماتی که بعد از سمپاشی خانه باید انجام دهید :

1.   از آنجایی که خانه محلی زندگی است پس از انجام سمپاشی لازم است تا اقدامات خاصی و به صورت جدی انجام شود. زمان مناسب سمپاشی باید توسط کارشناسان شرکت سمپاشی منازل مشخص شود. سم تا زمانی که مرطوب است می‌ تواند مسمومیت ایجاد کند. به همین دلیل توصیه می‌ شود هنگام سم پاشی و تا 48 ساعت بعد ، کودکان زیر 6 سال ، خانم های باردار ، افرادی که دچار بیماری های ریوی و قلبی و کلیوی و حساسیت و بیماری های پوستی هستند ، در خانه حضور نداشته باشند. این توصیه را جدی بگیرید! سعی کنید تا حد ممکن در زمان سمپاشی در منزل حضور نداشته باشید.

2.   پس از اتمام سمپاشی تا چند روز کلیه حیوانات خانگی را از محیط دور کنید.

3.   پس از ورود به خانه در و پنجره را باز کنید تا میزان زیادی از بخارهای سمپاشی خارج شود. سپس کاملا منافذ را ببندید تا از ورود مجدد حیوانات موذی به محیط جلوگیری کنید.

4.    مواظب باشید مواد غذایی در انبار به سموم آغشته نشوند.

5.    باید سمپاشی خانه تضمینی و بدون نقص باشد. به همین دلیل باید توسط افراد و شرکت های معتبر انجام شود.

بهترین زمان سمپاشی حرفه ای :

با گرم شدن دما آفات افزایش می یابند ، زیرا به سرعت رشد کرده و یا از خواب بیدار می شوند. با نزدیک شدن به فصل تابستان ممکن است انواع حشرات موذی همچون عنکبوت ، ساس ، مورچه و مگس به خانه شما حمله کنند. خبر خوب این است که می توانید با سمپاشی حرفه ای ، کنترل خانه خود را حفظ کنید. اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که بهترین زمان و شیوه سمپاشی چیست ؟ آیا این کار را باید در فصل بهار که هوا ملایم است انجام دهیم و یا باید صبر کنیم تا به تابستان نزدیک شویم ؟!

بهترین زمان سمپاشی حرفه ای ، اوایل فصل بهار است. با سمپاشی در بهار ، فرصت از بین بردن لانه آفت ها را زمانی که همچنان زیاد و پخش نشده اند دارید. سمپاشی به موقع کار کمتری داشته و اثرگذاری و ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد بود. اگر منتظر بمانید تا آفات زیادی را مشاهده کنید ، برای کنترل آلودگی ها کارهای بیشتری باید انجام دهید. البته توجه داشته باشید هیچ وقت برای سمپاشی دیر نیست! اگر تابستان است و متوجه می شوید که در خانه خود نسبت به گذشته عنکبوت و مورچه و سوسک بیشتری می بیند ، می توانید برای سمپاشی حرفه ای اقدام کرده و شاهد نتایج چشمگیری باشید. خدمات کنترل آفات شرکت تضمینی آریا از مواد ، تجهیزات و تکنیک های بسیار پیشرفته ای برای از بین بردن آفات و مستعمرات استفاده می کنند.

سوالی بعدی که ممکن است به ذهن شما خطور کند این است که هر چند وقت یکبار باید روند سمپاشی را انجام دهیم ؟! تا زمانی که هیچ گونه آفات و آلودگی در خانه شما وجود نداشته باشد ، سالی یک بار برای سمپاشی ( ترجیحا اوایل فصل بهار ) اقدام نمایید. اگر متوجه مشکلات جدید یا افزایش فعالیت آفات شدید ، سریعا برای بررسی موارد سمپاشی با متخصصین حرفه ای شرکت تضمینی آریا تماس بگیرید. لازم به ذکر است که ممکن است در وهله اول تمامی آفات از بین نروند ، پس نگران نباشید!

اقدامات پیشگیرانه کنترل آفات :

 

  • منابع غذایی و آب را جمع کنید!
  • مواد غذایی را در ظروف پلاستیکی بسته شده یا شیشه ای نگهداری کنید. زباله های مواد غذایی را در کیسه ها ریخته و محکم درب کیسه را ببندید. هر شب زباله ها را دور بریزید و در خانه نگه ندارید!
  • لوله هایی که نشتی دارد را تعمیر کرده و اجازه ندهید که آب در هیچ قسمتی از خانه شما جمع شود. اجازه ندهید که آب در سینی های زیرگلدان یا یخچال شما جمع شود. الباقی غذا و آب حیوانات خانگی را جمع کنید.
  • درهم و برهمی مکان هایی را برای پرورش و مخفی کردن آفات فراهم کرده و خلاص شدن از شر آنها را سخت تر می کند. از چیزهایی مانند روزنامه ها ، مجلات یا مقوا خلاص شوید.
  • مکان هایی همچون ترک و شکاف های اطراف کابینت را ببندید. برای پر کردن فضاهای اطراف لوله از پشم فولادی استفاده کنید. هر سوراخ را با سیم های سوراخ دار بپوشانید.
  • حیوانات خانگی و کودکان را از مناطقی که سموم دفع آفات استفاده شده است دور نگه دارید.
  • پس از انجام اقدامات پیشگیرانه ، می توانید از طعمه ها به عنوان اولین خط دفاعی شیمیایی در برابر حشرات یا جوندگان استفاده کنید.
  • اگر از شرکت های سمپاشی درخواست کمک می کنید ، از آنها بخواهید تا قبل از استفاده از سموم دفع آفات منبع این مشکل را پیدا کرده و آن را برطرف کنند.
  • در روند سمپاشی حرفه ای فقط از مواد شیمیایی مناسب منازل استفاده کنید.

تا به اینجا قطعا متوجه شده اید که سمپاشی چیست . اگر این روند به صورت صحیح و موثر انجام شود ، راه بسیار موثری برای کنترل آفات و حشرات خواهد بود. به منظور دستیابی به بهترین نتیجه باید از سه نوع سموم مختلف استفاده شود :

1.   سموم با اثرگذاری سریع : قابل استفاده برای سطوح ( حتی سطوحی که انسان نیز با آن در تماس است همچون کاناپه )

2.   سموم قابل ته نشین = قابل استفاده برای داخل مبلمان ، ترک ها و شکاف ها و قسمت زیرین سطوحی که لمس می کنیم

3.   سموم گرد و خاک = مناسب برای ترک ها و شکاف ها و حفره ها همچون پریز برق و یا نواره‌ چوبی دور کف اتاق

سمپاشی یک مانعی در سطوح خارجی خانه ایجاد می کند. سمپاشی به استفاده از موادی گفته می‌ شود که با اعمال بر روی پوست بدن ، لباس یا سایر سطوح موجب فراری دادن حشرات ( یا به‌ طور کلی بندپایان ) می‌ شوند. این روش‌ ها با فراری دادن پشه ، مگس ، کک و کنه به‌ طور مستقیم باعث کنترل بیماری‌ هایی که این حشرات ناقلشان هستند می‌ گردد.

 

اکنون می دانیم سمپاشی چیست. زمان بندی در سمپاشی حرفه ای بسیار حیاتی است. قبل از شروع تجمع تعداد زیادی از حشرات ، عملیات سمپاشی را در محل زندگی و یا کار خود انجام دهید. با تغییر دما و ساعت در طول روز ، حشرات نیز تغییر مکان می دهند. حشره کش های مورد استفاده برای سمپاشی های محیطی به دو شکل مایع یا جامد ( گرانول = دانه های ریز ) هستند. اگرچه نوع مایع آن ها انعطاف پذیری بیشتری برای سطوح عمودی و سخت دارند ، انتخاب مواد مناسب سم پاشی بستگی به نظریه کارشناسان ما دارد.

منبع اصلی مشکلات داخل خانه معملا از بیرون خانه نشات می گیرد. مورچه ها ، سوسک حمام و سایر آفات در داخل خانه به دنبال آب ، غذا و محیط بهتری هستند. نکات کلیدی در مورد رعایت ایمنی در حین سمپاشی چیست :

  • از آنجایی که میزان قرارگیری کودکان در معرض سم ها زیاد است ، بیشتر در معرض خطر عوارض جانبی دفع کننده ها قرار می گیرند.
  • سم ها را دور از دسترس کودکان قرار دهید!
  • اجازه ندهید کسی سم ها را به خود اعمال کند.
  • در حین سمپاشی های حرفه ای منزل و یا محیط کارتان سعی کنید لباس های آستین بلند ، دستکش و جوراب بپوشید.

سمپاشی با سم های مایع :

اسپری های آماده سمپاشی به لوله هایی وصل شده و تا غلظت مشخصی ترکیب می شوند. البته متخصصان سم پاشی آن ها را رقیق کرده و با اسپری های دستی با فشار قابل کنترل بر روی سطوح مورد نظر اعمال می کنند. به منظور جلوگیری از ترکیب بیش از حد نیاز حشره کش ها ، ابتدا مقدار اندکی مخلوط کرده تا متوجه شوید تا چه حد پیش خواهد رفت. هنگام سمپاشی منازل در نظر داشته باشید که آن ها تمایل زیادی برای ورود به داخل منزل شما را دارند. غذا ، آب و گرما چیزهایی هستند که بسیاری از حشرات می خواهند.

 

روش های کنترل آفت زیادی وجود دارد ، اما به طور کلی می توان آن ها را به شش دسته تقسیم کرد : بهداشتی ، بیولوژیکی ، شیمیایی ، فیزیکی ، بخاری ، مه آلودگی و عملیات حرارتی. هر روش می تواند بسته به مقیاس آلودگی و همچنین به نوع آفت ، آلودگی آفات را به درجات مختلفی رفع کند. موثرترین و پرکاربردترین نوع کنترل آفات استفاده از سموم دفع آفات شیمیایی است. سموم مختلفی برای دفع آفت ها وجود دارد و صرف نظر از نوع سم مورد نظر ، مطالعه و پیروی از دستورالعمل های ذکر شده بر روی برچسب محصولات بسیار حائز اهمیت است زیرا به دلیل سمی بودن آن ها سلامتی شما در خطر خواهد بود!همانطور که از نام آن ها پیداست ، حشره کش ها محصولات شیمیایی هستند که برای از بین بردن حشرات مانند مورچه ها ، سوسک ها ، مگس ها و کک ها طراحی شده اند. بیشتر حشره کش های موجود به دو صورت مایع و جامد هستند :

1.   حشره کش های جامد برای مقابله با آفت هایی همچون مورچه و سایر آفت هایی که دسترسی به آشیانه آن ها سخت بوده و یا به طور خیلی جدی به دنبال غذا هستند ، مناسب است. آن ها گرانول ها را به جای غذا اشتباه می گیرند و سم داخل آن ها به سرعت عمل کرده ، بنابراین بیشتر حشرات اندکی پس از مصرف آن می میرند.

2.   سم های مایع ( اسپری ها ) برای آفت هایی که پرواز می کنند ( همچون مگس و پشه ) و یا نیش می زنند ( همچون کک ) ، بسیار مناسب هستند. بیشتر حشرات ظرف چند دقیقه پس از تماس با اسپری حشره کش می میرند ، اما برخی از اشکالات سرسخت ممکن است باعث شود که شما مجبور شوید چندین بار دیگر محل را اسپری کنید.

مزایای سمپاشی چیست ؟

 

  • سموم دفع آفات نسبتا ارزان هستند
  • روش های شیمیایی اغلب قابل اطمینان تر هستند
  • استفاده از محصولات کنترل آفات شیمیایی آسان است
  • آنها سریعا عمل می کنند

اکنون می دانیم سمپاشی چیست . صرف نظر از اینکه کدام روش را برای مقابله با آفات رایج انتخاب می کنید ، دستورالعمل های زیر را برای استفاده ایمن از سموم دفع آفات به یاد داشته باشید :

  • دستورالعمل نوشته شده بر روی بسته بندی را همیشه مطالعه کنید.
  • سموم دفع آفات مناسبی را برای کار خود انتخاب کنید.
  • فقط سموم دفع آفات را در مناطق آسیب دیده از آفات اعمال کنید.
  • فقط به اندازه نیاز از سموم دفع آفات استفاده کنید.
  • عملیات سمپاشی در صورت عدم وجود باد باید صورت گیرد.
  • مطمئن شوید که در هنگام پاشیدن سموم دفع آفات ، هیچ کس و حیوان دیگری در نزدیکی حضور نداشته باشند.
  • پس از اتمام سمپاشی تمامی درب و پنجره ها را باز کنید تا هوای تازه وارد منزل شما شود و از هرگونه بوی نامطبوع مواد شیمیایی طولانی مدت خلاص شوید.
  • اجازه ندهید سایر افراد یا حیوانات به همان اندازه که در دستورالعمل بیان شده است وارد منطقه سمپاشی شده شوند.

اقداماتی که بعد از سمپاشی خانه باید انجام دهید :

1.   از آنجایی که خانه محلی زندگی است پس از انجام سمپاشی لازم است تا اقدامات خاصی و به صورت جدی انجام شود. زمان مناسب سمپاشی باید توسط کارشناسان شرکت سمپاشی منازل مشخص شود. سم تا زمانی که مرطوب است می‌ تواند مسمومیت ایجاد کند. به همین دلیل توصیه می‌ شود هنگام سم پاشی و تا 48 ساعت بعد ، کودکان زیر 6 سال ، خانم های باردار ، افرادی که دچار بیماری های ریوی و قلبی و کلیوی و حساسیت و بیماری های پوستی هستند ، در خانه حضور نداشته باشند. این توصیه را جدی بگیرید! سعی کنید تا حد ممکن در زمان سمپاشی در منزل حضور نداشته باشید.

2.   پس از اتمام سمپاشی تا چند روز کلیه حیوانات خانگی را از محیط دور کنید.

3.   پس از ورود به خانه در و پنجره را باز کنید تا میزان زیادی از بخارهای سمپاشی خارج شود. سپس کاملا منافذ را ببندید تا از ورود مجدد حیوانات موذی به محیط جلوگیری کنید.

4.    مواظب باشید مواد غذایی در انبار به سموم آغشته نشوند.

5.    باید سمپاشی خانه تضمینی و بدون نقص باشد. به همین دلیل باید توسط افراد و شرکت های معتبر انجام شود.

بهترین زمان سمپاشی حرفه ای :

با گرم شدن دما آفات افزایش می یابند ، زیرا به سرعت رشد کرده و یا از خواب بیدار می شوند. با نزدیک شدن به فصل تابستان ممکن است انواع حشرات موذی همچون عنکبوت ، ساس ، مورچه و مگس به خانه شما حمله کنند. خبر خوب این است که می توانید با سمپاشی حرفه ای ، کنترل خانه خود را حفظ کنید. اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که بهترین زمان و شیوه سمپاشی چیست ؟ آیا این کار را باید در فصل بهار که هوا ملایم است انجام دهیم و یا باید صبر کنیم تا به تابستان نزدیک شویم ؟!

بهترین زمان سمپاشی حرفه ای ، اوایل فصل بهار است. با سمپاشی در بهار ، فرصت از بین بردن لانه آفت ها را زمانی که همچنان زیاد و پخش نشده اند دارید. سمپاشی به موقع کار کمتری داشته و اثرگذاری و ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد بود. اگر منتظر بمانید تا آفات زیادی را مشاهده کنید ، برای کنترل آلودگی ها کارهای بیشتری باید انجام دهید. البته توجه داشته باشید هیچ وقت برای سمپاشی دیر نیست! اگر تابستان است و متوجه می شوید که در خانه خود نسبت به گذشته عنکبوت و مورچه و سوسک بیشتری می بیند ، می توانید برای سمپاشی حرفه ای اقدام کرده و شاهد نتایج چشمگیری باشید. خدمات کنترل آفات شرکت تضمینی آریا از مواد ، تجهیزات و تکنیک های بسیار پیشرفته ای برای از بین بردن آفات و مستعمرات استفاده می کنند.

سوالی بعدی که ممکن است به ذهن شما خطور کند این است که هر چند وقت یکبار باید روند سمپاشی را انجام دهیم ؟! تا زمانی که هیچ گونه آفات و آلودگی در خانه شما وجود نداشته باشد ، سالی یک بار برای سمپاشی ( ترجیحا اوایل فصل بهار ) اقدام نمایید. اگر متوجه مشکلات جدید یا افزایش فعالیت آفات شدید ، سریعا برای بررسی موارد سمپاشی با متخصصین حرفه ای شرکت تضمینی آریا تماس بگیرید. لازم به ذکر است که ممکن است در وهله اول تمامی آفات از بین نروند ، پس نگران نباشید!

اقدامات پیشگیرانه کنترل آفات :

 

  • منابع غذایی و آب را جمع کنید!
  • مواد غذایی را در ظروف پلاستیکی بسته شده یا شیشه ای نگهداری کنید. زباله های مواد غذایی را در کیسه ها ریخته و محکم درب کیسه را ببندید. هر شب زباله ها را دور بریزید و در خانه نگه ندارید!
  • لوله هایی که نشتی دارد را تعمیر کرده و اجازه ندهید که آب در هیچ قسمتی از خانه شما جمع شود. اجازه ندهید که آب در سینی های زیرگلدان یا یخچال شما جمع شود. الباقی غذا و آب حیوانات خانگی را جمع کنید.
  • درهم و برهمی مکان هایی را برای پرورش و مخفی کردن آفات فراهم کرده و خلاص شدن از شر آنها را سخت تر می کند. از چیزهایی مانند روزنامه ها ، مجلات یا مقوا خلاص شوید.
  • مکان هایی همچون ترک و شکاف های اطراف کابینت را ببندید. برای پر کردن فضاهای اطراف لوله از پشم فولادی استفاده کنید. هر سوراخ را با سیم های سوراخ دار بپوشانید.
  • حیوانات خانگی و کودکان را از مناطقی که سموم دفع آفات استفاده شده است دور نگه دارید.
  • پس از انجام اقدامات پیشگیرانه ، می توانید از طعمه ها به عنوان اولین خط دفاعی شیمیایی در برابر حشرات یا جوندگان استفاده کنید.
  • اگر از شرکت های سمپاشی درخواست کمک می کنید ، از آنها بخواهید تا قبل از استفاده از سموم دفع آفات منبع این مشکل را پیدا کرده و آن را برطرف کنند.
  • در روند سمپاشی حرفه ای فقط از مواد شیمیایی مناسب منازل استفاده کنید.

تا به اینجا قطعا متوجه شده اید که سمپاشی چیست . اگر این روند به صورت صحیح و موثر انجام شود ، راه بسیار موثری برای کنترل آفات و حشرات خواهد بود. به منظور دستیابی به بهترین نتیجه باید از سه نوع سموم مختلف استفاده شود :

1.   سموم با اثرگذاری سریع : قابل استفاده برای سطوح ( حتی سطوحی که انسان نیز با آن در تماس است همچون کاناپه )

2.   سموم قابل ته نشین = قابل استفاده برای داخل مبلمان ، ترک ها و شکاف ها و قسمت زیرین سطوحی که لمس می کنیم

3.   سموم گرد و خاک = مناسب برای ترک ها و شکاف ها و حفره ها همچون پریز برق و یا نواره‌ چوبی دور کف اتاق

 

اجاره ماشین...
ما را در سایت اجاره ماشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهرا car111 بازدید : 178 تاريخ : دوشنبه 31 شهريور 1399 ساعت: 1:31

از چه وب سایت‌هایی خرید فالوور اینستاگرام را انجام دهیم؟ فالوور بگیر اینستاگرام به چه معناست؟ خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش یعنی چه؟ اینستاگرام را می‌توان یکه تاز شبکه‌های اجتماعی حال حاضر ایران در نظر گرفت. این شبکه اجتماعی با ارائه خدمات جالب و رایگان توانسته است طرفداران زیادی در ایران و خارج از ایران برای خود فراهم آورد. به دلیل محبوبیت زیاد و همچنین استفاده زیاد کاربران از این شبکه اجتماعی عموما بازخورد بسیار زیادی را می‌توان از این شبکه اجتماعی انتظار داشت. لازمه انجام تبلیغات در اینستاگرام پیدا کردن صفحه‌های مناسب با تعداد فالوور و لایک بالا است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

خرید فالوور.com

فالوور به چه معناست از مهم‌ ترین و رایج ‌ترین اصطلاحاتی که عموما بین استفاده کنندگان اینستاگرام رایج است، اصطلاح فالوور است. این اصطلاح را می‌توان یکی از رقابتی ترین اصطلاحات این شبکه اجتماعی محبوب دانست. این کلمه در زبان انگلیسی به معنای دنبال کننده است. انگلیسی زبان‌ها عموما به دنبال کنندگان یک حزب، طرز فکر و یا عقیده فالوور می‌گویند. حال این کلمه در شبکه اجتماعی اینستاگرام از همین مفهوم گرفته شده است. ما در اینستاگرام به افرادی که صفحه‌ای را دنبال می‌کنند؛ فالوور می‌گوییم. اطلاع یافتن از این اصطلاحات به شما کمک خواهد کرد که به یک دید کلی و مناسب از این شبکه اجتماعی دست یابید.

رقابت بر سر تعداد فالوور

از موضوعات رقابتی در اینستاگرام تعداد فالوورهای هر صفحه یا شخص است. هر چه تعداد فالوورهای یک صفحه بیشتر باشد، ارزش و اعتبار آن صفحه در نزد دیگران بیشتر خواهد بود. روش‌ها و راه‌های مختلفی برای افزایش تعداد فالوور وجود دارد. از چیدن استراتژی محتوای مناسب تا خرید فالوور، این موارد به شما کمک خواهد کرد تا به درستی بتوانید راه مناسب برای افزایش فالوور خود را پیدا کنید. برای افزایش تعداد فالوور و همچنین لایک می‌توانید اقدام به خرید لایک اینستاگرام نمایید.

دسته بندی‌ پیج‌های اینستاگرام

صفحه‌های اینستاگرام در سه حالت کلی می‌توانند قرار بگیرند. شما باید با توجه به نحوه استفاده و همچنین نوع استفاده خود اقدام به انتخاب یکی از سه مورد توضیح داده شده در ادامه بگیرد.

پروفایل‌های خصوصی

پروفایل‌های عمومی

پروفایل‌های تجاری

همان طور که از نام این پروفایل‌ها مشخص است در پروفایل خصوصی هر گونه درخواست برای دنبال کردن باید توسط ادمین صفحه پاسخ داده شود و برای دیدن پست‌ها فرد باید حتما جزو دنبال کنندگان شما باشد. در پروفایل‌هایی عمومی نیازی به فالوو کردن برای دیدن پست‌ها نخواهد بود. پروفایل‌های تجاری علاوه بر امکانات پایه دیگر پروفایل‌ها، آمارهای جالبی به شما از قبیل تعداد نمایش، تعداد بازدید یکتا و مواردی دیگر را به شما نمایش خواهد داد. توجه داشته باشید که شما به هیچ وجه نخواهید توانست اکانت‌های خصوصی را در حالت تجاری قرار دهید.

چرا تبلیغات در اینستاگرام

از آنجایی که اینستاگرام به عنوان اولین شبکه اجتماعی حال حاضر ایران تبدیل شده است؛ و عموم افراد جامعه از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند. تبلیغات در این شبکه اجتماعی از رونق و بازدهی بالایی برخوردار است. به همین منظور اکثر پیج‌های محبوب اقدام به درج تبلیغات در صفحه خود می‌کنند. جالب است بدانید که هزینه انتشار یک استوری در صفحه‌های پر طرفدار اینستاگرام از یک میلیون شروع می‌شود. در ادامه به توضیح موارد مهم در رابطه با اصطلاحات تبلیغات در این شبکه اجتماعی می‌پردازیم. در هنگام تبلیغ در پیج‌ها توجه داشته باشید که ادمین پیج تعداد فالوور و لایک را به وسیله خرید لایک اینستاگرام افزایش نداده باشد.

فالوور واقعی اینستاگرام

تمام ادمین‌های صفحه‌های اینستاگرام به دنبال روشی برای افزایش فالوور واقعی هستند. اصطلاح فالوور واقعی برای افرادی به کار گرفته می‌شود که به عنوان یک شخص حقیقی در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. فالوور واقعی در مقابل فالوور فیک قرار دارد. فالوور واقعی اگر به درستی هدایت شود می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور به عنوان سرنخ (Lead) و یا حتی جزو خریداران محصول و استفاده کنندگان آن باشد.

فالوور فیک در اینستاگرام

همان طور که گفته شد فالورر فیک در مقابل فالوور واقعی قرار دارد؛ این فالوور‌ها عموما توسط نرم‌ افزارها ساخته می‌شوند و از این فالوورها نمی‌توان انتظار تعامل با صفحه را داشت. به نوعی می‌توان فالوور فیک را بادمجان دور قاب چین دانست. این فالوورها هیچگونه ارزشی برای شما نخواهند داشت به جزو افزودن تعداد فالوورهای شما. پس اگر در شروع راه هستید می‌توانید برای اعتبار بخشی به صفحه و کسب و کار خود اقدام به خرید فالوور کنید. هستند وب سایت‌ها و نرم افزارهایی که می‌توان با استفاده از آن فالوور رایگان دریافت نمایید. فالوور فعال در اینستاگرام از انواع دیگر اصطلاحاتی که در مورد اینستاگرام به کار می‌رود می‌توان به فالوور فعال اشاره کرد. حال سوالی که باید به آن پاسخ داد این است که ما چرا نیاز فالوور فعال داریم؟ فالوور فعال به فالوورهای گفته می‌شود که میزان قابل قبولی فعالیت روزانه در اینستاگرام دارد. این کاربران عموما اعمالی مانند:

لایک کردن پست و حتی پست‌های اکسپلور

درج کامنت در نوشته‌ها

دیدن استوری پیج‌ها و دیگران

بازدید ویدیو‌ها

عوض کردن عکس پروفایل به صورت متناوب

گذاشتن پست و استوری در حساب خود

و ... را به صورت روانه انجام می‌دهند. این گونه فالوورها را می‌توان با نام خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش از آن یاد کرد.

خرید فالوور ایرانی

از آنجایی که ما در کشور ایران زندگی‌ می‌کنیم پس نیازی به خرید لایک و خرید فالوور غیر ایرانی نخواهیم داشت. ما به عنوان یک کسب و کار فعال در کشور ایران باید تمام تمرکز و هدف خود را روی مخاطبانی قرار دهیم که در ایران زندگی می‌کنند؛ چرا که این مخاطبان به احتمال زیاد جزو مشتریان بالقوه ما هستند. ما در وب سایت فالووریاب توانسته‌‌ایم هم اکنون خرید فالوور اینستاگرام ارزان ایرانی را برای شما همراهان عزیز فراهم آوریم. لازم به توضیح است به دلیل ایرانی بودن فالوورها از این نوع فالوور به عنوان خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش هم یاد می‌شود. اگر خواهان افزایش فروش و همچنین کسب سود بیشتر در کسب و کار مبتنی بر اینستاگرام خود هستید، لازم است حتما نسبت به خرید فالوور واقعی ایرانی اقدام نمایید. این فالوورها می‌توانند میزان قابل توجه‌ای تعامل را برای صفحه شما به ارمغان بیاورند.

تعامل با دیگران

از جمله روش‌های مناسب برای افزایش لایک و فالوور می‌توان به تعامل با دیگران اشاره کرد. یک قانون اصلی و مهم در اینستاگرام وجود دارد و آن هم ایجاد ارتباط و رابطه است. این شبکه اجتماعی بر اساس پیاده سازی شده است. اگر به دنبال روشی بدون هزینه و مطمئن برای افزایش لایک هستید؛ استفاده از تعامل با دیگران به شما پیشنهاد می‌شود.

 

 

اجاره ماشین...
ما را در سایت اجاره ماشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهرا car111 بازدید : 168 تاريخ : دوشنبه 31 شهريور 1399 ساعت: 0:48

آخرین به‌روزسانی نظرات سازمان بهداشت جهانی درباره ماسک و انواع آن

از ماسک می‌بایست به عنوان بخشی از استراتژی جامع اقداماتی در جهت جلوگیری از انتقال و نجات جان انسان‌ها استفاده شود. هر چند استفاده از ماسک به تنهائی برای محافظت مناسب در برابر کووید-۱۹ کافی نیست. داشتن حداقل فاصله فیزیکی ۱ متر هم می‌بایست رعایت شود، مرتبا می‌بایست دست‌ها شسته شده و از لمس صورت و ماسک خودداری کرد. آیا استفاده از ماسک‌های پارچه ای به اندازه‌ی ماسک‌های فیلتردار مفید است یا خیر؟

ماسک پزشکی می‌تواند از افراد در برابر آلوده شدن محافظت نماید و همچنین از گسترش و انتقال ویروس از  افرادی که علائم دارند نیز جلوگیری می‌نماید. سازمان بهداشت جهانی به گروه‌های زیر توصیه می‌نماید تا از ماسک‌های پزشکی استفاده نمایند:

  • کارکنان بخش درمان
  • افرادی که دارای علائم بیماری کووید-۱۹ هستند از جمله افرادی که علائم خفیف دارند
  • افرادی که از موارد مشکوک و یا تائید‌شده مبتلا به کووید-۱۹ در مکانی خارج از مراکز درمانی مراقبت می‌کنند

ماسک‌های پزشکی برای افرادی که در معرض خطر و ریسک بالا هستند نیز توصیه می‌شود تا در شرایطی که در مناطقی با تراکم جمعیتی بالا هستند و نمی‌توانند حداقل فاصله یک متر را رعایت نمایند، استفاده نمایند:

  • افراد بالای ۶۰ سال
  • افراد با سابقه بیماری خاص در هر سنی

ماسک‌های پارچه‌ای غیر‌پزشکی توسط بسیاری از افراد در مناطق عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما شواهد محدودی در مورد اثر‌بخشی این نوع ماسک‌ها وجود دارد و سازمان بهداشت جهانی استفاده گسترده از این نوع ماسک را برای کنترل کووید-۱۹ توصیه نمی‌کند. با این حال، برای مناطقی که انتقال آلودگی گسترده، ظرفیت اجرای اقدامات کنترلی محدود، و به‌ویژه در مناطقی که رعایت فاصله حداقل ۱ متر امکان‌پذیر نیست، مانند وسائل حمل و نقل عمومی، مغازه‌ها یا سایر محیط‌های محدود و شلوغ، سازمان بهداشت جهانی به دولت‌ها توصیه می‌کند که مردم را به استفاده از ماسک‌های پارچه‌ ای غیر‌پزشکی ترغیب نمایند.

 

 

آیا سازمان بهداشت جهانی استفاده از ماسک‌های پارچه ‌ای غیر‌پزشکی را در مکان‌های عمومی توصیه می‌کند؟

سازمان بهداشت جهانی توصیه می‌کند که افراد همیشه در مورد اقدامات مناسب در منطقه خود با مقامات مسئول کشور و یا استان محل زندگی خود مشورت نمایند.

اگر شرایط به گونه‌ای است که انتقال آلودگی گسترده است خصوصا در مناطقی که امکان رعایت فاصله اجتماعی وجود ندارد، دولت‌ها می‌بایست عامه مردم را به پوشیدن ماسک‌های پارچه‌ای ترغیب نمایند.

 

توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی به کشور‌هایی که استفاده عموم افراد از ماسک را در پیش گرفته‌اند، چیست؟

توصیه سازمان بهداشت جهانی برای کشور‌هایی که استفاده از ماسک را در پیش گرفته‌اند، این است که رویکردی مبتنی بر ریسک را برای تصمیم‌گیری در مورد مکان، زمان و نوع ماسک در پیش گیرند. سازمان بهداشت جهانی به مسئولین توصیه می‌کند موارد زیر را در تصمیم‌گیری خود در نظر داشته باشند:

 

هدف استفاده از ماسک:

هدف جلوگیری از انتقال عفونت و آلودگی از شخص آلوده به دیگران است (کنترل منبع) و یا هدف محافظت فرد سالم در برابر عفونت است (پیشگیری)

 

خطر در معرض آلودگی کووید-۱۹ قرار گرفتن در جمع و یا به صورت فردی:

  • میزان در معرض آلودگی قرار گرفتن در اجتماع با میزان گردش کووید-۱۹ در جامعه اندازه‌گیری می‌شود، و زمانی‌است که انتقال آلودگی مشکوک و یا تائید‌شده در جامعه حادث شود.
  • میزان در معرض آلودگی قرار گرفتن بصورت فردی به میزان سطح تماس فرد دارای شغلی خاص با جامعه در ارتباط است به عنوان مثال کارمند شاغل در بخش درمان و یا صندوقدار

 

آسیب‌پذیری شخص ماسک زده در برابر جامعه:

به عنوان مثال، اگر تجهیزات و منابع کافی باشد، افرادی که دارای سابقه پزشکی خاص هستند، می‌بایست از ماسک پزشکی استفاده نمایند، مانند افرادی که دارای بیماری تنفسی مزمن، بیماری قلبی-عروقی، سرطان، بیماری نقص سیستم ایمنی بدن، دیابت قندی در هر سن، و یا افراد بالای ۶۰ سال هستند.

 

شرایطی که افراد در آن زندگی می‌کنند:

در شرایطی با تراکم جمعیتی بالا به عنوان مثال مکان‌هایی مانند اردوگاه‌های پناهندگی و یا در مکان‌هایی که افراد در اتاقک‌های کوچک و با فاصله کم از هم زندگی می‌کنند و یا در مکان‌هایی که افراد قادر به رعایت فاصله مناسب نیستند، مانند اتوبوس‌های شلوغ و یا سایر وسائل حمل و نقل عمومی

 

امکان‌پذیری:

در دسترس بودن و قیمت ماسک‌ها، دسترسی به آب تمیز برای شستن ماسک‌های غیر‌پزشکی و توانائی افراد در تحمل عوارض جانبی پوشیدن ماسک

 

نوع ماسک:

ماسک پزشکی در مقابل ماسک غیر‌پزشکی. ماسک‌های پزشکی باید در اولویت به کارمندان بخش درمانی، افرادی که علائم دارند و افرادی که از موارد آلوده و یا مشکوک در محیط‌هائی غیر از مراکز درمانی مراقبت می‌کنند، اختصاص یابد.

علاوه بر این عوامل، مزایای احتمالی استفاده عموم افراد جامعه از ماسک شامل کاهش خطر احتمالی آلوده شدن در اثر تماس با فرد آلوده در دوران پیش علامت و یا در تماس با فرد آلوده‌ای که علائم ندارد، است.

خطرات و معایب احتمالی زیر می‌بایست در فرآیند تصمیم‌گیری در مورد استفاده از ماسک در نظر گرفته شود:

  • ماسک‌های غیر‌پزشکی یا پارچه‌ای در صورتی‌که با دست‌های کثیف و آلوده لمس شوند، و یا در صورتی‌که بالای سر و یا پائین صورت قرار گیرند و سپس بر روی دهان و بینی قرار گیرند، پتانسیل آلوده شدن فرد به کووید-۱۹ را افزایش می‌دهند.
  • بسته به نوع ماسک استفاده شده، می‌تواند مشکلاتی را در تنفس ایجاد نماید.
  • این ماسک‌ها می‌توانند مشکلاتی را برای پوست ایجاد نمایند.
  • این ماسک‌ها می‌توانند برقراری ارتباط را مشکل نمایند.
  • ممکن است پوشیدن ماسک ناراحت کننده باشد.
  • این امکان وجو دارد که زدن ماسک بتواند در شخص احساس امنیت کاذب ایجاد نموده و منجر به کاهش انجام اقدامات پیشگیرانه مفید از جمله رعایت فاصله اجتماعی مناسب و بهداشت دست‌ها شود.

 

چه نوع ماسک‌هائی در برابر انتشار کووید-۱۹ استفاده می‌شود؟

  • ماسک‌های پزشکی که با نام ماسک‌های جراحی نیز شناخته شده‌اند:

این ماسک‌ها حداقل از سه لایه مواد نبافته مصنوعی ساخته شده‌اند و به گونه‌ای تنظیم شده‌است که لایه‌های تصفیه‌کننده در وسط آن‌ها قرار گیرند. این ماسک‌ها در ضخامت مختلف موجود هستند، دارای سطوح متفاوت و مختلفی از مقاومت در برابر مایعات هستند و دو سطح فیلتراسیون دارند. این ماسک‌های پزشکی انتقال قطرات تنفسی را از فردی که آن را پوشیده به دیگران و به محیط کاهش می‌دهد. این ماسک‌ها مچنین از انتقال ویروس از دیگران به فرد ماسک زده جلوگیری می‌کنند.

قبل از قراردادن ماسک بر روی صورت و بعد از برداشتن ماسک از روی صورت، می‌بایست دست‌ها را با محلول ضدعفونی برپایه الکل و یا آب و صابون به درستی ضدعفونی نمود. این ماسک‌ها باید محکم و سفت روی صورت قرار گیرند. شخصی که ماسک پوشیده نباید ماسک را در حالی‌که روی صورت او است، لمس نماید و در صورت مرطوب شدن باید سریعا ماسک را تعویض نماید. نکته مهم این است که پوشیدن ماسک می‌بایست با سایر اقدامات پیشگیرانه از جمله انجام بهداشت مکرر دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی حداقل یک متر همراه باشد.

 

  • ماسک‌های تنفسی که با نام ماسک‌های فیلتردار نیز شناخته شده‌اند و در سطوح مختلف عملکردی مانند FFP۲، FFP۳، N۹۵، و N۹۹ در دسترس هستند:

این ماسکها بطور خاص برای کارکنان شاغل در بخشهای درمانی خصوصا در بخشهای مراقبت از بیماران کووید-۱۹ و در  مکانهای بستهای که احتمال پاشش ذرات معلق تنفسی وجود دارد، طراحی شده است. قبل از استفاده از این ماسکها، افراد میبایست آن را امتحان کرده تا از سایز مناسب آن اطمینان حاصل نمایند.

  • ماسک‌های غیر‌پزشکی که با نام ماسک‌های پارچه‌ای، ماسک‌های خانگی نیز شناخته می‌شوند، می‌توانند به عنوان سدی برای جلوگیری از شیوع و انتقال ویروس از شخص ماسک زده به دیگران عمل نمایند.

آن‌ها را می‌توان خریداری نمود و یا بصورت دستی ساخت و بطور کلی مانند ماسک‌های پزشکی استاندارد نیستند. انواع مختلفی از ماسک‌های پارچه ای وجود دارند، آن‌ها می‌بایست بینی، دهان و چانه را پوشانده و با حلقه‌ها یا پیوند‌های لاستیکی ایمن شوند، این ماسک‌ها چندین لایه دارند، قابل شستشو و استفاده مجدد هستند.

به یاد داشته باشید، استفاده از ماسک پارچه‌ای به تنهائی برای محافظت کافی نیست. حداقل فاصله فیزیکی ۱ متر از دیگران را رعایت نمائید، مرتبا دست‌ها را بشوئید و از تماس آن با صورت و ماسک خودداری کنید.

 

مطابق نظر سازمان بهداشت جهانی، چه افرادی می‌بایست از ماسک پزشکی استفاده نمایند؟

یادآوری این نکته حائز اهمیت است که استفاده از ماسک باید به همراه سایر اقدامات کنترلی و پیشگیرانه مهم از آلودگی و عفونت مانند رعایت بهداشت دست و فاصله اجتماعی همراه باشد، چرا که پوشیدن ماسک به تنهائی در برابر کووید-۱۹ محافظت نمی‌کند.

سازمان بهداشت جهانی استفاده از ماسک پزشکی را برای افراد زیر توصیه می‌کند:

  • کارکنان بخش درمان

چرا؟

کارکنان بخش درمان به احتمال زیادی در معرض ویروس کووید-۱۹ قرار دارند چرا که در تماس نزدیک با بیماران مشکوک و تائید‌شده کووید-۱۹ و محیط اطراف آن‌ها قرار دارند. با این حال، بسیاری از کارکنان بخش درمان در محیط‌هائی خارج از محیط درمانی به این ویروس آلوده شده‌اند.

در مناطقی که بسیاری از افراد آلوده به کووید-۱۹ وجود دارند، کارکنان بخش درمان و مراقبین آن‌ها می‌بایست در مناطق کلینیکی و درمانی ( جدای از زمانی‌که می‌خواهند چیزی بخورند، بنوشند و یا زمانی‌که نیاز به تعویض ماسک است) از ماسک پزشکی استفاده نمایند. این موارد شامل مناطق بالینی به‌ویزه اتاق‌های تریاژ و اورژانس، پزشک خانواده، پزشک معالج، بخش‌های سرپائی، بخش‌های اختصاصی کووید-۱۹، واحد‌های خون شناسی، سرطان و پیوند، و مراکز درمانی-مسکونی است. و افراد شامل پزشکان، پرستاران، ماما‌ها، خدمات و سایر افراد شاغل در این بخش‌ها و واحد‌ها می‌باشد.

این مورد علاوه بر روشی است که سازمان بهداشت جهانی قبل‌تر توصیه نموده بود که کارمندان بخش درمان که در ارتباط با بیماران مشکوک و یا تائید‌شده کووید-۱۹ هستند، باید از موارد احتیاطی تماسی با قطرات پیروی نمایند و این موارد شامل: لباس جراحی، دستکش، ماسک پزشکی، و محافظ چشم است.

لطفا توجه داشته باشید که ماسک‌های جراحی با ماسک‌های فیلتر‌دار متفاوت هستند و توصیه می‌شود از ماسک‌های فیلتر‌دار در محیط‌های بسته درمانی دارای بیماران مشکوک و یا تائید‌شده کووید-۱۹ که امکان انباشت ذرات تنفسی و انتقال این ذرات معلق بسیار است، استفاده شود. در این مناطق، رعایت اقدامات احتیاطی در رابطه با ذرات معلق در هوا و در رابطه با نوع تماس، توصیه می‌شود.

 

  • افرادی که بیمار هستند و علائم کووید-۱۹ را نشان می‌دهند یا ممکن است مشکوک به کووید-۱۹ باشند

چرا؟

هر فرد بیمار حتی با علائم خفیف مانند درد عضلانی، سرفه خفیف، گلو‌درد یا خستگی، باید در خانه بماند و خود را قرنطینه نماید و از ماسک پزشکی استفاده نماید. سرفه، عطسه و یا صحبت کردن می‌تواند قطراتی حاوی عفونت ایجاد کرده و آن را منتقل نماید. این قطرات می‌توانند بر چهره دیگران که در فاصله نزدیک هستند نشسته و یا بر محیط اطراف فرود آیند. اگر فرد آلوده سرفه، و یا عطسه کند، و یا با ماسک پزشکی صحبت نماید، آن ماسک به شما در محافظت از خود در برابر آلودگی به عفونت کمک می‌کند. افراد بیماری که نیاز به مراجعه به مراکز درمانی را دارند نیز می‌بایست ماسک بزنند.

 

  • ‌هر شخصی که در خانه از فرد آلوده به کووید-۱۹ مراقبت می‌کند

چرا؟

کسانی‌که مراقبت از فرد مبتلا به کووید-۱۹ را در خانه به عهده دارند، برای محافظت از خود باید از ماسک پزشکی استفاده نمایند. تماس نزدیک و مکرر با فرد مبتلا به کووید-۱۹ می‌تواند افراد را در معرض خطر ابتلا قرار دهد.

 

  • افراد ۶۰ سال به بالا و یا هر شخصی که دارای سابقه بیماری خاصی مانند دیابت، فشارخون، بیماری قلبی و بیماری ریوی و سرطان است

چرا؟

این افراد برای محافظت از خود می‌بایست از ماسک پزشکی استفاده نمایند، چرا که در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به بیماری کووید-۱۹ از نوع شدید و مرگ هستند.

به یاد داشته باشید، استفاده از ماسک پارچه‌ ای به تنهائی برای فراهم کردن سطح محافظت مناسب، کافی نیست. حداقل فاصله فیزیکی ۱ متر را از دیگران حفظ نمائید، مرتبا دستان خود را شسته و یا ضدعفونی نمائید، و در هنگام پوشیدن ماسک، از لمس چشم‌ها، دهان و بینی خودداری کنید.

 

اجاره ماشین...
ما را در سایت اجاره ماشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهرا car111 بازدید : 134 تاريخ : دوشنبه 31 شهريور 1399 ساعت: 0:19

خدمات قابل ارائه در سرویس سمپاشی منازل:

سمپاشی منزل، آپارتمان، مغازه و رستوران

سمپاشی بیمارستان، ادارات، شرکت و مراکز تجاری

سمپاشی اماکن مسکونی و عمومی

سمپاشی سرویس بهداشتی، حمام، چاه فاضلاب، انبار

سمپاشی تخصصی پارکت، لمینت، چوب و ام دی اف

سمپاشی سوسک ریز، کک، شپش، مورچه، موریانه و تمامی حشرات موزی

سمپاشی موش، مار، مارمولک و جانوران موزی

سمپاشی تضمینی و تخصصی انواع جانوران و حشرات

دفع حشرات موذی با خدمات سمپاشی منازل و اماکن

حشرات موذی باوجوداینکه جثه‌ای بسیار ریز دارند اما توانایی دارند آسایش را از خانواده سلب کنند. برخی از حشرات اگرچه با چشم عادی دیده نمی‌شوند اما آسیب‌هایی جدی به خانه و لوازم آن و همچنین آسایش و سلامت اعضا خانواده وارد می‌کنند. شاید شما هم پس از نظافت آشپزخانه و استفاده از حشره‌کش همچنان شاهد حضور این مهمانان ناخوانده در منزل خود باشید. تقریباً همه ما در طول زندگی به نوعی با انواع حشرات موذی مانند سوسک، مگس و پشه برخورد داشته‌ایم و به دنبال راهی برای رهایی از دست آن‌ها بوده‌ایم. در گذشته از روش‌های سنتی دفع حشرات استفاده می‌شد که گاهی هنوز هم کاربرد دارند؛ اما با افزایش جمعیت حشرات و جانوران موذی، روش‌های سنتی جوابگو نیست و نیاز به سمپاشی منزل و ساختمان با استفاده از سم‌های کنترل شده ضروری است. واقعیت این است که دنیای حشرات و موجودات ریز مزاحم آن‌قدر متنوع و پیچیده است که دیگر با اقدامات ساده از بین نمی‌روند و باید اقدامی مؤثر به نام سمپاشی ساختمان انجام داد.

سمپاشی.com

اما وقتی تصمیم به سمپاشی ساختمان می‌گیریم چطور باید یک شرکت سمپاشی معتبر پیدا کنیم؟ برای سمپاشی سوسک و مورچه از کدام سم استفاده کنیم؟ بهترین شرکت سمپاشی منازل برای موش در تهران کیست؟ برای سمپاشی منازل برای سوسک از چه کسی کمک بگیریم؟ بهترین سمپاش مسکونی در تهران کدام شرکت است؟ بهترین شرکت سمپاشی منازل در تهران کجاست؟ اگر شما هم به دنبال دفع حشرات موذی هستید، ما به شما کمک می‌کنیم تا به بهترین شرکت سمپاشی منزل و ساختمان دسترسی داشته باشید که با سمپاشی آپارتمان، سمپاشی رستوران و سمپاشی اماکن عمومی و مسکونی و هر ساختمانی که مدنظرتان هست، جلوی رشد و نمو حشرات و جانوران موذی را بگیرید تا زندگی راحت و آسوده‌تری داشته باشید.

چه زمانی به شرکت سمپاشی منازل در تهران نیاز داریم؟

همه ما ممکن است با مشکلاتی درزمینه حضور حشرات در محیط زندگی خود مواجه شده باشیم. برخی از این حشرات و موجودات مزاحم مثل مگس و پشه فصلی هستند و برخی دیگر نیز مانند سوسک ریز و سوسک حمام حضوری دائمی دارند که لازم است در کوتاه‌ترین زمان آن‌ها را از بین ببریم. گاهی سمپاشی زمستانه و گاهی سمپاشی تخصصی برای دفع حشرات کمک می‌کند از مزاحمت‌های این موجودات خلاص شویم. معمولاً در مواقع زیر به سمپاشی کردن ساختمان نیاز داریم:

  • زمانی که حشرات موذی را در خانه، آپارتمان، رستوران، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و محیط اطراف خود مشاهده کنیم و تصمیم به دفع آن‌ها بگیریم.
  • هنگامی‌که قصد نظافت منزل یا خانه‌تکانی داریم و برای جلوگیری از هجوم حشرات نیاز به سمپاشی داریم.
  • هنگامی‌که حضور حشراتی مانند موریانه و بید را در بدنه وسایل چوبی احساس کنیم و نیاز به سمپاشی موریانه و بید داشته باشیم
  • هنگامی‌که در خانه یا اطراف آن حیواناتی مانند موش، مار و هزارپا مشاهده شود و تصمیم به سمپاشی برای موش و جانوران موذی بگیرید.
  • زمانی که بخواهیم کابینت‌ها، پارکت لمینت کف و محصولات چوبی و MDF را سمپاشی سوسک ریز کنیم.
  • زمانی‌که سیستم فاضلاب، چاه فاضلاب، انبار و سرویس‌های بهداشتی نیاز به سمپاشی سوسک حمام داشته باشد.
  • زمانی که برای محیط‌های اداری، بیمارستان، رستوران و آشپزخانه نیاز به سمپاشی دفع حشرات داریم.

البته مواردی که در آن‌ها به سمپاشی خانه و ساختمان نیازمندیم بسیار زیاد و متنوع است. بهتر است قبل از اینکه خودتان دست‌به‌کار شوید و با سم‌های مختلف به مبارزه با حشرات بپردازید، از یک متخصص کمک بگیرید تا با شناخت حشرات، سم‌های موردنیاز را به شما معرفی کند تا به‌طور تضمینی از شر حشرات موذی راحت شوید.

استادکار چه خدماتی در زمینه سمپاشی خانه و ساختمان ارائه می‌کند؟

حشرات موذی به‌قدری آزاردهنده هستند که هرگاه در ساختمان مسکونی و اداری و تجاری خود به جانوران و حشرات موذی برخورد داشتید می‌توانید از خدمات سمپاشی حشرات که استادکار به شما ارائه می‌دهد استفاده کنید. استادکار خدمات زیر را برای دفع حشرات موذی و دفع جانوران موذی ارائه می‌کند:

  • سمپاشی منزل، آپارتمان، مغازه و رستوران
  • سمپاشی بیمارستان، ادارات، شرکت و مراکز تجاری
  • سمپاشی سرویس بهداشتی، حمام، چاه فاضلاب، انبار
  • سمپاشی تخصصی پارکت، لمینت، چوب و ام دی اف
  • دفع حشرات موذی مانند سوسک ریز، کک، شپش، مورچه، موریانه، هزارپا و تمامی حشرات موذی
  • دفع جانوران موذی موش، مار و جانوران موذی
  • سمپاشی تضمینی و تخصصی انواع جانوران و حشرات

سفارش آنلاین خدمات سمپاشی منازل از استادکار چه مزیتی برای من دارد؟

  • امکان سفارش آنلاین و تعیین روز و ساعت: برای دسترسی به یک سمپاش ساختمانی لازم نیست وقت خود را در خیابان‌ها تلف کنید. در هر زمان که حضور جانوران موذی را در محیط اطراف خود احساس کردید برای سمپاشی تخصصی انواع جانوران و حشرات فقط کافی است از استادکار به‌صورت آنلاین درخواست بدهید و با تعیین روز و ساعت، از متخصص بخواهید تا در مکان موردنظر شما حاضر شود.
  • دسترسی به متخصصان مورداطمینان در کمترین زمان: در بعضی مواقع افراد خانواده برای از بین بردن حیوانات موذی، بدون در نظر گرفتن خطرات و مسمومیت‌های احتمالی که افراد خانواده را تهدید می‌کند اقدام به استفاده از آفتکش‌ها می‌کنند. استادکار متخصصانی متعهد و مجرب را در اختیار دارد که بدون صرف وقت و هزینه اضافی راه‌حل‌های قطعی برای از بین بردن این جانوران دردسرساز را به شما ارائه می‌کنند. از سمپاشی منازل غرب و شرق تهران تا سمپاشی منازل شمال و جنوب تهران در استادکار قابل سفارش است.
  • انجام انواع خدمات سمپاشی ساختمان: متخصصان پس از ارزیابی محل موردنظر، با توجه به محیط، نوع جانوران موذی و زمان مناسب اقدام به سمپاشی می‌کنند، همچنین در صورت نیاز به سمپاشی در نوبت‌های دیگر راهنمایی‌های لازم را ارائه خواهند کرد. اگر قصد سمپاشی تضمینی منزل را دارید، اگر به دنبال مرکز سمپاشی منازل معتبر هستید، اگر تصمیم به سمپاشی منازل برای پشه، سوسک، ساس و... را دارید، استادکار بهترین شرکت های سمپاشی دارای مجوز را به شما معرفی کند.
  • بازدید و کارشناسی رایگان: قبل از شروع سمپاشی حضور متخصصان در ارزیابی محیط برای کسب نتیجه بهتر ضروری است. شناسایی حشرات، انتخاب سم مناسب برای دفع حشرات و همچنین برآورد هزینه، کاری است که متخصصان ما با بازدید رایگان از ساختمان شما انجام می‌دهند تا تصمیم بهتری برای دفع حشرات بگیرید.
  • پشتیبانی استادکار: از زمانی که ثبت سفارش خدمات سمپاشی ساختمان را انجام می‌دهید تا پایان کار و حتی پس از اتمام کار، تیم پشتیبانی استادکار در خدمت شماست تا در صورت هرگونه سؤال و یا بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند. همچنین می‌توانید وضعیت رضایتمندی خود را از خدمات استادکار را با ما درمیان بگذارید تا در اولین فرصت دغدغه‌هایتان را برطرف کنیم.

سمپاشی سوسک یا ساس؟ برای سمپاشی کدام مکان‌ها و کدام حشرات از استادکار کمک بگیریم؟

استادکار برای هر نوع سمپاشی و دفع حشرات و جانوران موذی آماده است. فرق نمی‌کند تصمیم به سمپاشی حمام و سرویس بهداشتی منزل گرفته باشید و یا قصد سمپاشی ادارات، سمپاشی بیمارستان و حتی سمپاشی انبار را داشته باشید زیرا برای دفع هر نوع جانوری از سم‌های مخصوص به آن استفاده می‌کند. گاهی سمپاشی ارگانیک و گاهی سمپاشی با سم‌های قوی و مهلک که هرکدام نسبت به جانوران و حشرات مختلف انتخاب می‌شوند.

برای سمپاشی حشرات موذی ازجمله سمپاشی ساس، سمپاشی بید، سمپاشی کک، سمپاشی شپش، سمپاشی مگس تا سمپاشی جانوران موذی مانند سمپاشی موش و سمپاشی مارمولک استادکار آماده خدمت رسانی است.

روند سفارش خدمات سمپاشي ساختمان در استادکار چگونه است؟

هر زمان که نیاز به خدمات سمپاشی داشتید، می‌توانید سفارش خود را به‌صورت رایگان در استادکار ثبت کنید. همین‌که دکمه «ثبت رایگان سفارش» را بزنید کار ثبت سفارش شروع می‌شود. در ابتدا باید محلی که نیاز به سمپاشی دارد، تعداد واحدها و متراژ ساختمان را مشخص کنید. اگر آفت و حشرات موجود در ساختمان را می‌شناسید نیز می‌توانید آن را در این قسمت تعیین کنید. توضیحات تکمیلی نیز باعث می‌شود متخصص شناخت بهتری نسبت به خدماتی که نیاز دارید داشته باشد. در انتها با تعیین روز، زمان و آدرس موردنظر خود ثبت سفارش شما به پایان برسد و می‌توانید منتظر پیشنهاد متخصص‌ها باقی بمانید.

‌‌‌هزینه سمپاشی منازل و ساختمان‌ها چقدر است؟

عوامل متعددی بر نرخ سمپاشی منازل تأثیرگذار هستند ازجمله موقعیت و کاربری ساختمان، مساحت و تعداد طبقات، نوع جانوران موذی و نوع سم مصرفی بر قیمت تأثیر می‌گذارند. به همین دلیل قیمت سمپاشی سوسک و پشه با ‌قیمت سمپاشی موریانه متفاوت خواهد بود. همچنین هزینه سمپاشی منازل با هزینه سمپاشی بیمارستان و محیط‌های این‌چنینی متفاوت خواهد بود؛ اما ویژگی استادکار این است که در آن باقیمت‌های شفاف و روشن مواجه هستید و به‌راحتی می‌توانید از متخصص‌ها کمک بگیرید و با مشاوره آن‌ها، قیمت سمپاشی ساختمان به صورت نهایی را به دست بیاورید و سپس تصمیم به سمپاشی مکان مورد نظر خود بگیرید.

چطور به کیفیت خدمات سمپاشی منزل استادکار اطمینان کنم؟

اگر قصد سمپاشی آپارتمان، سمپاشی اداره و شرکت و سمپاشی بیمارستان دارید، اگر به دنبال سمپاشی آشپزخانه و کارگاه هستید، اگر به دنبال سمپاشی پشه و مگس هستید و یا تصمیم به سمپاشی سوسک حمام و سوسک ریز را دارید و اگر به هر نوع سم برای دفع حشرات و جانوران موزی نیاز دارید، بهترین انتخاب برای شما استادکار است.

متخصصان استادکار با تجربه و سابقه درخشان در خدمت شما هستند تا هرچه بیشتر آسایش و آرامش را تجربه کنید. فرقی نمی‌کند شما به دنبال راحت شدن از شر مزاحمت‌های سوسک‌ها، موریانه‌ها و یا موش‌ها باشید، درهرصورت متخصصان ما بهترین و سریع‌ترین راهکار را برای از بین بردن و جلوگیری از ورود دوباره آن‌ها به مکان موردنظر شما را ارائه خواهند داد. در نظر داشته باشید سمپاشی با رعایت کلیه نکات ایمنی انجام می‌شود و تمامی سموم مورداستفاده دارای مجوز هستند. شما همچنین می‌توانید برای اطمینان بیشتر و انتخاب بهتر، از نظرات کاربران دیگر کمک بگیرید و مناسب‌ترین متخصص را انتخاب کنید.

اگر شما نیز هم به سمپاشی منازل در شمال و جنوب تهران نیاز دارید، اگر به سمپاشی ساختمان در غرب و شرق تهران احتیاج دارید و اگر قصد سمپاشی ساختمان اداری و تجاری را دارید، همین حالا سفارش خود را به‌صورت رایگان در استادکار ثبت کنید و از بهترین شرکت سمپاشی در تهران کمک بگیرید.

 

اجاره ماشین...
ما را در سایت اجاره ماشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهرا car111 بازدید : 123 تاريخ : شنبه 29 شهريور 1399 ساعت: 18:34

منظور از فالوور ارگانیک و طبیعی اینستاگرام ؟ این فالوور ها چه فرقی با فالوور فیک میکنند ؟ چه تاثیری روی پیج اینستاگرام ما دارند ؟ آیا فعال اند‌؟ آیا لایک میکنند ؟ آیا ریزش دارند ؟ آیا ایرانی هستند یا خارجی ؟ پاسخ همه این سوال ها رو در ادامه با هم بررسی میکنیم

مقدمه

اما به صورت مقدمه طوری [!!!] توضیحی بدیم خدمت شما کاربرای محترم و عزیز ، درباره سرویس خرید فالوور واقعی و یا ارگانیک ! یک خدمت جدید و بسیار بسیار ارزشمند از آنلی مارکت !

معرفی پیج شما

این فالوور ها با معرفی پیج شما به سایر کاربران بدست می آید . برای مثال اگر شما ۵۰۰ فالوور ارگانیک و واقعی سفارش دهید ، پیج شما توسط تیم ما آنقدر به افراد گوناگون معرفی خواهد شد تا تعداد افرادی که از بین آنها پیج شما را فالو میکنند به ۵۰۰ نفر برسد !

ماندگاری

نکته بسیار مثبتی که وجود دارد این است که این افراد با انتخاب و تصمیم خود صفحه شما را فالو کرده اند و ماندگاری این افراد در پیج اینستاگرام شما بسیار بالاست ( البته با توجه به محتوی پیج ، همیشه و تاکید میکنم همیشه [!!] یک ریزش طبیعی و ناچیز وجود دارد که کاملا منطقی است! )

خرید فالوور.com

بهترین نوع فالوور در بازار

دلسوزانه خدمتتون عرض میکنم ، اگر قصد دارید تا برای افزایش فالوور اینستاگرام هزینه کنید ، این نوع فالوور ارگانیک ، بهترین نوع فالوور در مارکت خدمات جانبی اینستاگرام می باشد ! در ادامه به  توضیحات بیشتری در رابطه با این نوع فالوور می پردازیم ..

 

فالوور ارگانیک یا فالوور فیک !؟ مسئله این است !

این روزها بسیاری از کاربران شبکه مجازی اینستاگرام ، به دنبال فالوور های فیک هستند تا صرفا و فقط تعداد دنبال کنندگان صفحه خودشون رو افزایش دهند . این فالوور ها در نگاه اول به دلیل ارزان بودن و سرعت انجام بالایی که دارند ، خیلی محبوب و جالب به نظر میان! ولی در حقیقت مثل یک غده سرطانی میمونن و جلوی رشد صفحه شما رو میگیرند ! فالوور های فیک باعث میشن تا بسیاری از پست هایتان توسط سایر دنبال کنندگان حقیقی و واقعی شما دیده نشود چون الگوریتم اینستا به گونه ایست که یک پست را از همه جهات می سنجد و با توجه به یک سری فاکتور ، آنرا به فالوئر های شما نمایش می دهد . اینستاگرام پست شما را بررسی میکند و اگر مشارکت فالوور ها با آن پست نسبت به میزان فالوور هایتان همخوانی نداشته باشد آن پست را در معرض دید بسیاری از دنبال کنندگان قرار نخواهد داد !

بنابراین خرید فالوور فیک نه تنها سودی برای پیج شما ندارد بلکه باعث می شود به کندی رشد کنید . به همین دلیل آنلی مارکت به هیچ وجه خرید فالوور فیک را پیشنهاد نمیدهد ! پس اگر به دنبال رشد صفحه اینستاگرامی خود هستید (نه صرفا بالا بردن تعداد فالوورها) ، هرگز از فالوور فیک استفاده نکنید ! پیشنهاد فالونیک برای شما عزیزان ، خرید فالوور ارگانیک و طبیعی است !

 

آیا این فالوور های ارگانیک فعالیت هم دارند ؟ مثلا عکسامونو لایک میکنن ؟ یا چی؟؟

همان طور که خدمتتون عارض شدم این فالوور ها افراد حقیقی هستند که با انتخاب خود پیج شما رو فالو کرده اند و به طبع با فالوور فیک یا فالوور های نوع دیگر (روش های ادد اجباری و پاپ اپ و این داستانا ..) تفاوت دارند . فعالیت این فالوئر ها بستگی به محتوی و مضمون صفحه اینستاگرام شما دارد و همان طور که امکان این وجود دارد که آنها مخاطب همیشگی پیج شما شوند این امکان نیز وجود دارد که شمارا پسند نکنند و آن دکمه زیبای آنفالو را لمس کنند و دکمه خداحافظیتون رو برای همیشه بزنند  !

بنابراین رفتار این فالوئر ها و اینکه فعالیت کنند یا خیر ، لایک کنند یا خیر ، کامنت بزارند یا خیر ، بمونند یا آنفالو کنند و .. تمام این رفتار ها تماما بستگی به پست های درون پیج شما و فعالیت شما دارد ! شما می توانید با یک استراتژی هوشمندانه و فعالیت مستمر و سودمند ، این فالوور های را به مخاطبین ارزشمند پیج خود تبدیل کنید !

روشی که تیم آنلی مارکت با آن به جمع آوری فالوور برای پیج شما می پردازد ، وابسته به خود اینستاگرام است و کلا توسط خود اینستاگرام انجام می شود و به طبع نمیشود ملیت فالوور ها را انتخاب کرد چرا که در این روش اینستاگرام پیج شما را به افراد گوناگون در همه جای دنیا و از ملیت های گوناگون معرفی خواهد کرد و آنها با میل و علاقه خود پیج شما را دنبال یا به اصطلاح فالو میکنند ! به همین دلیل ملیت این فالوور ها اصلا مشخص نیست و البته که بین آنها درصدی هم فالوور ایرانی وجود دارد !

 

این فالوور های ارگانیک و واقعی ریزش هم دارند ؟

اول از همه باید بگویم اگر پیج شما ۵۰۰۰۰۰ فالوور حقیقی و ارگانیک (از قبل) هم داشته باشد که از ابتدا پیج شما را دنبال می کرده اند ، اگر شما مدتی فعالیت نداشته باشید یا پست هایی قرار دهید که کیفیت لازم را نداشته باشند و مورد پسند مخاطبینتان قرار نگیرد به احتمال خیلی قوی از دنبال کردن شما دست می کشند و صفحه شما را ترک میکنند و پیج شما دچار ریزش فالوور می شود ! پس فکر میکنم متوجه شده باشید که برای ماندگاری فالوور ها و عدم ریزش اونها باید چکار کنید ؟ باید فعالیت مثبت و مستمر داشته باشید . اگر این طور باشد آنلی مارکت این قول را به شما می دهد که بهترین بازدهی را از این فالوور ها بدست بیاورید !

پس مثل فالوور های فیک ریزش نداره یعنی ؟
در کل جواب این سوال که آیا ریزش دارند یا خیر این است که خیر ! به خودی خود اصلا ریزش ندارند ! به دلیل اینکه دلیل ریزش فالوور های فیک این است که اینستاگرام با شناسایی فالوور های فیک و توجه به عدم فعالیت اونها (و برخی فاکتور های دیگر اینستا که از اون برای شناسایی فالوور های غیرفعال و بی هویت استفاده میکنه) اقدام به از بین بردن و پاک کردن این اکانت ها میکنه و به اصطلاح آن پیج دچار ریزش فالوور شده ! ولی در این روش چون اولا توسط خود اینستاگرام انجام میشه دوما فالوور ها واقعی هستند و هویت دارند ، این امکان که اینستاگرام آنها را از صفحه شما پاک کند تقریبا صفر است !

 

این فالوور های به اصطلاح ارگانیک یا حقیقی ، چه تاثیر مثبتی برای پیج اینستاگرام ما دارند ؟

تاثیر بسیار مثبت فالوور های واقعی یا به اصطلاح ارگانیک برای پیج شما غیر قابل انکار است و همه ما میدانیم که فالوور های طبیعی که دنبال کنندگان حقیقی پیج ما می باشند چقدر برای رشد کسب و کار و در کل رشد پیج اینستاگرام ما مفید و ارزشمند است ! حالا سوال این است چرا ؟ چرا فالوور های ارگانیک تاثیر مثبت روی پیجتان دارد ؟

بزارید اینجوری بگم : تاثیری که یک فالوور واقعی و فعال روی پیج شما میگذارد صد برابر بیشتر است از تاثیر هزاران فالوور فیک یا غیر فعال . که یا مخاطب پیج شما نیستند و صفحه شما را ترک میکنند ، یا از روش های ادد اجباری و غیره وارد پیج شما شده اند که در آن صورت اگر هم صفحه شما را آنفالو نکنند باز به صورت جدی مخاطب شما نیستند و احتمال مشارکت آنها با پست های شما ضعیف می باشد و نرخ مشارکت را برای پست های شما پایین میاورند ! در نتیجه فاجعه ای که رخ می دهد این است که پست های ارسالی شما به تعداد کثیری از دنبال کنندگان اصلی شما نمایش داده نمی شود (یا در اولویت نمایش قرار نمیگیرد) ! و این یعنی نابودی صفحه کسب و کار شما !

پس نتیجه میگیریم حتی صد عدد از این فالوور های ارگانیک می تواند تاثیر مثبت بسیار بسیار زیادی بر صفحه اینستاگرام شما بگذارد .. زیرا حتی اگر این فالوئر ها در بدبینانه ترین حالت لایک نکنند و یا کامنت نگذارند ولی پست ها برای ایشان نمایش داده می شود و با هر بار بازدید توسط ایشان ، یک  و  به آن پست تعلق میگیرد که تاثیر خیلی زیادی برای به نمایش درآمدن آن پست در اکسپلور اینستاگرام دارد !

 

اجاره ماشین...
ما را در سایت اجاره ماشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهرا car111 بازدید : 130 تاريخ : شنبه 29 شهريور 1399 ساعت: 18:27

ماسک تنفسی ۳ لایه پرستاری یکی از بهترین ماسک های سه لایه کش دار است. یکی از راهکارهایی که می توانیم، از شیوع ویروس و بیماری ها جلوگیری کنیم ، استفاده از ماسک می باشد. تمامی افراد جامعه از کارمند،کارگران و خصوصا پرستاران از جمله افرادی هستند، که به جهت شغلشان به صورت مداوم با بیماران، انواع ویروس ها و آلودگی ها در تماس هستند و مرتبا در خطر ابتلا به عفونت و ویروس می باشند که چنین افرادی در هر شرایطی ملزم به استفاده از ماسک هستند.

ماسک تنفسی

مشخصات فنی :

  • این ماسک ها به صورت سه لایه هستند.
  • لایه داخلی این ماسک از پارچه بدون بافت و لطیف اسپان باند است که روی صورت و جلوی دهان و بینی قرار می گیرد.
  • جنس پارچه ماسک به گونه ای است که ایجاد حساسیت و التهاب نمی کند و بسیار سبک و نرم است.
  • لایه داخلی یا همان لایه وسطی این ماسک از پارچه بدون بافت ملت بلون است که به عنوان فیلتر ماسک محسوب میشود که از نفوذ باکتری ها و عوامل آلاینده محیطی جلوگیری میکند.
  • پارچه بیرونی این ماسک ها نیز از پارچه اسپان باند است.
  • ماسک تنفسی ۳ لایه پرستاری به وسیله دستگاه های اتوماتیک و حرفه ای وبدون دخالت دست ساخته شده است.
  • نوع دوخت و اتصال لایه ها به یکدیگر در این ماسک از نوع پرسی می باشد که به جهت پیشگیری از ویروس های خطرناک است.
  • در قسمت فوقانی ماسک از یک فیکسچر یا همان گیره بینی نرم و انعطاف پذیر برای تنظیم ماسک روی صورت استفاده شده که به جهت مسدود کردن باعث حفاظت بیشتر ماسک در برابر انتقال باکتری ها، ویروس ها و آلاینده های محیطی استفاده شده است.
  • این ماسک از دو کش ساده برای اتصال ماسک به پشت گوش استفاده شده است که کشسانی خیلی مناسب و استاندارد را دارد که به راحتی می توان با استفاده از این دو قطعه کش ساده ماسک را روی صورت و جلوی دهان و بینی خود ثابت نگاه دارید.

  shop.btem.ir

پرسش های رایج در مورد ماسک سه لایه کش دار :

تفاوت ماسک سه لایه کش دار با ماسک پرستاری چیست؟

ماسک سه لایه کش دار که بعضا در بازار با نام هایی چون ماسک پرستاری نیز عرضه و فروخته می شود عموما یکی است. البته دقت داشته باشید که ممکن است برخی مراکز ماسک سه لایه ای به شما عرضه کنند که موارد استاندارد زیادی در آن رعایت نشده باشد. مثلا این که دوخت دستی داشته باشد. یا این که گیره بینی نداشته باشد. ماسک پرستاری باید استانداردهای لازم را داشته باشد. ماسک سه لایه کش دار با داشتن ویژگی هایی که در توضیحات نیز عنوان شده است در واقع همان ماسک پرستاری است.

اجاره ماشین...
ما را در سایت اجاره ماشین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهرا car111 بازدید : 128 تاريخ : شنبه 29 شهريور 1399 ساعت: 17:49